Diarios encontrados en una MemoryStick

diumenge, de setembre 25, 2005

#04: Yahoo Cafe

... o perque estic escribint sense posar un sol accent en tot el blog ...

No es que tingui la gramatica suspesa, em connecto als blogs usant els terminals disponibles al Yahoo Cafe del Hotel, no tinc tant de temps com per que em rendeixi pagar la tarifa plana de la habitacio. Pero clar son portatils japos, ai perdo, vull dir nipos, que no disposen de certs caracters. I encara gracies que hi ha les vocals. Si tinc temps repassare a posteriori totes les entrades del blog llevat d`aquesta, perque la veritat fa pena. Com que en angles tampoc hi ha accents dons sembla que no hi han caigut. El sistema operatiu esta tambe en nihongo i no es pot cambiar. He demanat permisos d'administrador i m'han fet una cara ...









Pels clients del hotel la connexio es gratuita pero amb consumicio obligatoria, que surt a 550 yen el expresso. Vaja que casi que al final si que em sortira mes barat pagar la tarifa plana de banda ample. Pero si fas 20 connexions et regalen un rellotge YAHOO!!! perque siguis el puto amo del manicomi.

Mmmh, aqui el tema del cibercafe no es molt habitual, sembla que tothom ja te internet a casa seva, als hotels, bars, estacions i tal. Nomes veig a guiris i gent esmorzant a la occidental (molt dolent: ous i salsitxes per esmorzar, i subtileses continentals d'aquestes. Pero una cosa bona es que no tenquen mai, 24/7 que diuen. L'ultim recurs.

Ara els hi preguntare perque no esta disponible el catala com a idioma, que me`l posin o piro de l`hotel a veure quina cara fan ...

Links: Yahoo Cafe: http://cafe.yahoo.co.jp/